Ön is elveszett a saját ügyféladatai között?
Business Partner Autostar CRM rendszer
A CÉGVEZETŐ TIPIKUS FÉLELMEI
Az ügyefelekről csak forgalmi adatok vannak:
- a partnerekkel kapcsolatos tervezett tevékenységek teljes hiánya
- a partnerekkel kapcsolatos szubjektív üzleti információk elkopása
Fluktuációs félelmek:
- elveszett partner információk
- ellopott vevő adatbázis
- hatékonytalan területátadás
Képviselő átláthatatlan munkabeosztása:
- tervezetlen látogatások, irreális járulékos költségek
- vezetés csak visszamenőleg értesül a képviselők tervezett találkozóiról
- online beavatkozás lehetőségének hiánya
- nem hatékony visszamenőleges heti, havi beszámolók
- lassú feladatleosztás
A XXI. századi kereskedelem szükséges útja:
- maximális partner információ
- akvizíció ellenőrzése
- fluktuációs probléma minimalizálása
Felhasználóbarát, teljes információ tartalom, totális kontroll mellett
Business Partner Autostar CRM rendszer
Az általunk fejlesztett, saját CRM rendszer a képviselők részére akár részletekbe menő ügyfél utánkövetést, a vezetők részére pedig teljes körű ellenőrzést, partnerenkénti statisztikát, a marketing tevékenység hatékonyságának mérését teszi lehetővé. A korábban megszerzett ügyfélkör integrálható a Business Partner Autostar CRM rendszerbe.
A program hatékony védelmet nyújt a fluktuáció okozta problémákra is: a cégtől távozó képviselő teljes ügyfélköre a valaha volt összes tárgyalással, teendőivel, folyamatban lévő feladattal együtt a vezető által kijelölt új képviselő részére átállítható, ezáltal fenntartva a folyamatos ügyfél utánkövetést és a meglévő partnerek minőségi kiszolgálását.
A program direkt, kereskedelmet támogató verziója három fő modulból épül fel:
Ajánlatadó – Ügyfélkartonozó
Minden cég számára a legfontosabb információ az ügyfélkör pontos ismerete, a partnerkapcsolatok folyamatos és up-to-date követhetősége.
Az ügyfélkartonon a vevővel kapcsolatos minden adat megtalálható:
- Személyes adatok, paraméterek
- Kapcsolattartók, felelősök
- Termék igények
- Korábbi árajánlatok
- Teljes history a múltbeli eseményekről
- Konkurens információ
- Futó projektek, feladatok
- Más képviselők részére feladatok
- Vezető bejegyzései, utasításai
- Árajánlatadó modul
Az ügyfélkarton kezdő felületéről minden alkalmazás elérhető, miközben az alapinformációk végig átláthatóak.
A vevőkarton előnye a statikusság, amihez könnyen lehet folyamatokat kapcsolni, miközben a vevő története mindvégig egy helyről elérhető. A vevő- kartonhoz mindig kell futó feladatot rendelni, így sohasem szűnik meg a kapcsolat. A vevőkartonon a vezető az összes, adott vevővel kapcsolatot tartó képviselő kontaktusát látja, míg az értékesítők csak a saját bejegyzéseiket, feladataikat.
A vevőkarton egy olyan eszköz, amely segíti a kellő számítástechnikai ismeretekkel (Word magasabb szintű kezelése) nem rendelkező kollégákat is, hogy mindig azonos, magas színvonalú kiszolgálást tudjanak az ügyfelek részére biztosítani.
A képviselők fluktuációja esetén nem vész el információ, az új munkatárs 100%-os információhoz juthat.
Az ügyfélkarton alapos vezetésével tökéletes képet kaphatunk a partner szokásairól, tulajdonságairól, vele a múltban folytatott bármely tevékenységről.
Határidőnapló
Hagyományos határidőnaplókhoz leginkább hasonló felület, használata felhasználóbarát, minimális betanulást igényel.
Találkozó tervező, napi feladatlistával (találkozók akár sikeresek, akár sikertelenek, bejegyzésük végleg bevésődik). Innen mindig elérhető a vevőkarton.
Erről a felületről ráklikkeléssel elérhető a CRM összes funkciója:
- Ügyfélkartonok (egyidejűleg több is lehet aktív)
- Lekérdezések
- Határidőnapló
- Feladatlista
- Üzenetpanel
- Vezetői funkciók (vezetői jogosultság esetén)
Vezetői modul
A közvetlen vezetők ugyanazokkal a partnerekkel, illetve egyazon a területen dolgoznak, mint a képviselők, ezért a belépő felület ugyanazon működési elven működik, számos kibővített tevékenységgel.
Belépő vezetői felület szándékosan hasonló a képviselőkéhez (fontos ugyanazt látni, amit a beosztottak): a vezető képviselőnként megnézheti, hogy áll az adott hét, képviselő mennyire hatékonyan tölti ki az idejét.
Fontos, hogy a vezetők az alájuk organizált képviselők minden tervezett vagy megoldott feladatát online lássák. Így hibás tervezés esetén a beavatkozás lehetséges még annak létrejötte előtt.
Ha egy képviselő nem oldja meg időre a feladatait, az a vezető számára azonnal látható, így módjában áll direkt feladatokat adni a vevőkartonban a képviselő részére.
A vezető bármikor külön-külön is be tud lépni a vevőkartonokba, és új feladatokat tud megadni az adott ügyféllel kapcsolatban.
A napi tevékenység koordinálásán túl heti — havi — éves kimutatások kérdezhetők le, melyek eredményei segítségével hatékonyan újraoszthatóak az egyes munkafolyamatok.
A program a statisztikák azonnali lekérdezési lehetőségén keresztül minimalizálja a termékstratégiák kialakításáig eltelt időt, optimalizálja a futó projektek során szükséges beavatkozások kiértékelését.
Kiemelendő, hogy a Business Partner Autostar CRM software csak következetesen ellenőrzött és folyamatos használat esetén hatékony. A CRM több eddig is használt, “megszokott” rendszer folyamatait és használatát átveszi. Ezek párhuzamos használata időigényes és nem hatékony, mely a használók munkáját nehezíti, rendelkezésre állási idejüket csökkenti.
A PSI global a CRM software átadása és betanítása mellett – igény esetén – a gyakorlatban szerzett tapasztalatait vezetői és képviselői tanácsadás formájában átadja a rendszer használóinak.