Ön is elveszett a saját ügyféladatai között?

Business Partner Autostar CRM rendszer
null

Ügyfélkartonozó

Az ügyfélkör pontos ismeretének eszköze.
null

Határidőnapló

Hogy minden időben történjen meg.
null

Vezetői modul

Kontroll és beavatkozás: legyen képben Ön is!
null
Egy cég napi ügyviteli folyamatai rengeteg adatot termelnek. Ezeknek az adatoknak sok megfelelő helye van: Excel táblázatok, levelező program, jól működő ügyviteli rendszer, naprakész főkönyvi adatok, s a lista még tovább folytatható… Általában minden a maga megfelelő helyén van…
null
Ennek ellenére Önnel is előfordult már, hogy kíváncsi volt valamire, s kérdéseire nem mindig kapott azonnal kielégítő választ?
null
Egy megfelelően kialakított CRM rendszerrel talán elkerülheti a vállalkozások legtöbbjére jellemző tipikus hibákat!
null
Rengeteg előnnyel jár, ha a megfelelően karbantartott információk mindig és akkor állnak rendelkezésre, mikor azokra szükség van.
null
Vegye fel velünk a kapcsolatot! Segítünk rendet tenni a rendben!

A CÉGVEZETŐ TIPIKUS FÉLELMEI

 

  • Az ügyefelekről csak forgalmi adatok vannak:

    • a partnerekkel kapcsolatos tervezett tevékenységek teljes hiánya
    • a partnerekkel kapcsolatos szubjektív üzleti információk elkopása
  • Fluktuációs félelmek:

    • elveszett partner információk
    • ellopott vevő adatbázis
    • hatékonytalan területátadás
  • Képviselő átláthatatlan munkabeosztása:

    • tervezetlen látogatások, irreális járulékos költségek
    • vezetés csak visszamenőleg értesül a képviselők tervezett találkozóiról
    • online beavatkozás lehetőségének hiánya
    • nem hatékony visszamenőleges heti, havi beszámolók
    • lassú feladatleosztás
  • A XXI. századi kereskedelem szükséges útja:

    • maximális partner információ
    • akvizíció ellenőrzése
    • fluktuációs probléma minimalizálása

Felhasználóbarát, teljes információ tartalom, totális kontroll mellett
Business Partner Autostar CRM rendszer

Az általunk fejlesztett, saját CRM rendszer a képviselők részére akár részletekbe menő ügyfél utánkövetést, a vezetők részére pedig teljes körű ellenőrzést, partnerenkénti statisztikát, a marketing tevékenység hatékonyságának mérését teszi lehetővé. A korábban megszerzett ügyfélkör integrálható a Business Partner Autostar CRM rendszerbe.

A program hatékony védelmet nyújt a fluktuáció okozta problémákra is: a cégtől távozó képviselő teljes ügyfélköre a valaha volt összes tárgyalással, teendőivel, folyamatban lévő feladattal együtt a vezető által kijelölt új képviselő részére átállítható, ezáltal fenntartva a folyamatos ügyfél utánkövetést és a meglévő partnerek minőségi kiszolgálását.

A program direkt, kereskedelmet támogató verziója három fő modulból épül fel:

null
Ajánlatadó – ügyfélkartonozó – utánkövetést segítő – modul, melynek fő funkciója a vevő összes adatának (név, cím, kontakt személy) tárolása, a vevővel folytatott megbeszélésekről készített emlékeztetők és a hozzájuk kapcsolódó feladatok rögzítése, illetve ezek megoldása.
null
Határidőnapló modul, itt történik a vevőlátogatások rögzítése, illetve a teendők határidőinek automatikus figyelése, lejáratra való figyelmeztetés.
null
Vezetői modul, mely lehetőséget nyújt az akvizíciós tevékenység tételes vagy statisztikai figyelésére értékesítőnként vagy globálisan, a vezető általi feladatkijelölésre, az ügyfélkartonok máshoz rendelésére, üzenésre, illetve feladatadásra konkrét ügyfelek esetén az értékesítők részére.
null

Ajánlatadó – Ügyfélkartonozó

Minden cég számára a legfontosabb információ az ügyfélkör pontos ismerete, a partnerkapcsolatok folyamatos és up-to-date követhetősége.

Az ügyfélkartonon a vevővel kapcsolatos minden adat megtalálható:

  • Személyes adatok, paraméterek
  • Kapcsolattartók, felelősök
  • Termék igények
  • Korábbi árajánlatok
  • Teljes history a múltbeli eseményekről
  • Konkurens információ
  • Futó projektek, feladatok
  • Más képviselők részére feladatok
  • Vezető bejegyzései, utasításai
  • Árajánlatadó modul

Az ügyfélkarton kezdő felületéről minden alkalmazás elérhető, miközben az alapinformációk végig átláthatóak.

A vevőkarton előnye a statikusság, amihez könnyen lehet folyamatokat kapcsolni, miközben a vevő története mindvégig egy helyről elérhető. A vevő- kartonhoz mindig kell futó feladatot rendelni, így sohasem szűnik meg a kapcsolat. A vevőkartonon a vezető az összes, adott vevővel kapcsolatot tartó képviselő kontaktusát látja, míg az értékesítők csak a saját bejegyzéseiket, feladataikat.

Aktuális kontaktus információinak és új feladatainak beviteli felülete
Aktuális kontaktus információinak és új feladatainak beviteli felülete

A vevőkarton egy olyan eszköz, amely segíti a kellő számítástechnikai ismeretekkel (Word magasabb szintű kezelése) nem rendelkező kollégákat is, hogy mindig azonos, magas színvonalú kiszolgálást tudjanak az ügyfelek részére biztosítani.

A képviselők fluktuációja esetén nem vész el információ, az új munkatárs 100%-os információhoz juthat.

Az ügyfélkarton alapos vezetésével tökéletes képet kaphatunk a partner szokásairól, tulajdonságairól, vele a múltban folytatott bármely tevékenységről.

null

Határidőnapló

Hagyományos határidőnaplókhoz leginkább hasonló felület, használata felhasználóbarát, minimális betanulást igényel.

Találkozó tervező, napi feladatlistával (találkozók akár sikeresek, akár sikertelenek, bejegyzésük végleg bevésődik). Innen mindig elérhető a vevőkarton.

Erről a felületről ráklikkeléssel elérhető a CRM összes funkciója:

  • Ügyfélkartonok (egyidejűleg több is lehet aktív)
  • Lekérdezések
  • Határidőnapló
  • Feladatlista
  • Üzenetpanel
  • Vezetői funkciók (vezetői jogosultság esetén)

null

Vezetői modul

A közvetlen vezetők ugyanazokkal a partnerekkel, illetve egyazon a területen dolgoznak, mint a képviselők, ezért a belépő felület ugyanazon működési elven működik, számos kibővített tevékenységgel.

Belépő vezetői felület szándékosan hasonló a képviselőkéhez (fontos ugyanazt látni, amit a beosztottak): a vezető képviselőnként megnézheti, hogy áll az adott hét, képviselő mennyire hatékonyan tölti ki az idejét.

Fontos, hogy a vezetők az alájuk organizált képviselők minden tervezett vagy megoldott feladatát online lássák. Így hibás tervezés esetén a beavatkozás lehetséges még annak létrejötte előtt.

Ha egy képviselő nem oldja meg időre a feladatait, az a vezető számára azonnal látható, így módjában áll direkt feladatokat adni a vevőkartonban a képviselő részére.

A vezető bármikor külön-külön is be tud lépni a vevőkartonokba, és új feladatokat tud megadni az adott ügyféllel kapcsolatban.

A napi tevékenység koordinálásán túl heti — havi — éves kimutatások kérdezhetők le, melyek eredményei segítségével hatékonyan újraoszthatóak az egyes munkafolyamatok.

A program a statisztikák azonnali lekérdezési lehetőségén keresztül minimalizálja a termékstratégiák kialakításáig eltelt időt, optimalizálja a futó projektek során szükséges beavatkozások kiértékelését.

Képviselők adott napon megoldott feladatai (külön-külön be lehet lépni a vevőkartonokba)

Szerződéskötések megoszlása

Szerződések és ajánlatok eloszlása képviselőnként

Képviselők elhalasztott feladatainak száma (napi munka minőségi kritériumainak ellenőrzéséhez) összesítve és tételesen is

Szerződések vagy ajánlatok tételes szűrése (termékre-, ügyfélre-, képviselőre-, időszakra szűrhető)
Kartonok információk érdekében innen is megnyithatóak

Marketing statisztika termékmegoszlásról (képviselőnként, időintervallumra szűkíthető)

Marketing hatékonyság mérés egyes akciók, rendezvények sikerességének mérésére

Ügyfelek képviselőkhöz rendelése tételes vagy egyéni újraosztással (az ügyfélhez rendelt összes feladat megmarad, az új képviselő folytatja azok megoldását)

Kiemelendő, hogy a Business Partner Autostar CRM software csak következetesen ellenőrzött és folyamatos használat esetén hatékony. A CRM több eddig is használt, “megszokott” rendszer folyamatait és használatát átveszi. Ezek párhuzamos használata időigényes és nem hatékony, mely a használók munkáját nehezíti, rendelkezésre állási idejüket csökkenti.

A PSI global a CRM software átadása és betanítása mellett – igény esetén – a gyakorlatban szerzett tapasztalatait vezetői és képviselői tanácsadás formájában átadja a rendszer használóinak.